Sunday 13 April 2014

SAHABAT

Assalamualaikum.. wah2.. hari ni memang hari mengupdate blog la.. almaklum la dah berbulan2 tak buka blog.. alhamdulillah, hari ini diberi kesempatan mencoretkan kisah disini.. :)

dah seminggu lebih ana bercuti, tipu la cakap x rindu dgn sahabat- sahabat. YES! ana rindu mereka. sahabat-sahabat, selamat bercuti, manfaatkan cuti ini dengan mendalami ilmu agama dan tambah ilmu dan pengalaman.. kalau yg dah nak berbaitul muslim tu, tahniah ana ucapkan, kalau walimah tu, jemput2 la ana disini k,

waaa... i really miss usrah! ya Allah, rindunya usrah di surau seri pinang kampus2..  ana gembira bila datang usrah sbb bila tgok adik2 usrah ketawa, riang gembira, bawa makanan sedap2 membuatkan hati ana rasa gembira dan tenang, hilang segala ketensionan asignment yang berlambak, kerana ana percaya, jika kita bantu agama Allah, Allah akan bantu menegakkan kedudukan kita di Dunia.. bila lagi kta nak usrah sama ye adik- adik dan sahabat- sahabat? rindu nak perey sama.. n tajuk usrah n soalan adik2 mesti soalan yg sama je,, pasal bait al muslim,,hahah,, tambahan pulak ada pakar dalam hal ni..ha2..

Ukhuwahfillah abadan abada ~~

adik-adik n sahabat-sahabat, mungkin pertemuan kita tak berakhir disini, inshaAllah bertemu di lain hari. semoga adik2 n sahabat2 thabat dalam perjuangan islam yang panjang ini, "once u go in, no way out"

Islam xmulia kerana kita, kita yang mulia kerana Islam.. 

buat adik2 kesayangan.. maaf kalau meninggalkan adik2 dalam keadaan ini, harap adik2 berani ke hadapan, untuk mengkaderkan ahli-ahli lagi. Perjuangan ini jangan hentikan. teruslah menyambung rantai- rantai perjuangan ini. Perjuangan menegakkan daulah islamiah ini memang sukar dan berliku2 kerna itu adik2 harus tabah mengharunginya. apa2 keputusan buat bermusyawarahlah. taat kepada pimpinan. inshaAllah kami yang bakal grad ni akan mengharungi tapak yang seterusnya. 

~ mampu tersenyum ketika ditimpa musibah, Itu tanda kita tabah , sebab kita yakin musibah itu yang membuat kita kembali dekat dengan Allah ~

No comments:

Post a Comment